Telefon w biznesie

Czy telefonia internetowa sprawdzi się w mojej firmie? Czym powinienem kierować się przy wyborze telefonii IP? Jak ją wdrożyć i jakich korzyści mogę się spodziewać? Jeśli szukają Państwo odpowiedzi na te pytania, serdecznie zapraszamy do lektury naszego bloga

Piotr Mazurkiewicz

Członek zarządu, Dyrektor sprzedaży

Telefonia internetowa easyCALL.pl to najtańsze rozwiązanie dla połączeń zagranicznych w dobie zniesienia roamingu.

11 lipca 2017 przez Tomasz Kolimaga

Wakacje w pełni, więc pewnie większość z was szykuje się do wyjazdów za granicę. Niegdyś zastanawialiśmy się, czy zabrać tam ze sobą telefon, czy będzie on działał w obcym kraju i jak będzie wyglądał rachunek telefoniczny po powrocie. Teraz najwięksi operatorzy dookoła krzyczą: „koniec roamingu”, czy oznacza to jednak że połączenia międzynarodowe są tańsze?

Czytaj więcej

Voice mailing z obsługą IVR – pobudź zaangażowanie Twojego klienta

29 kwietnia 2017 przez Tomasz Kolimaga

Według raportu „Komunikacja mobilna w biznesie 2016”, przygotowanego przez IPSOS Polska, działające w Polsce firmy zdecydowanie zwiększają nakłady na komunikację mobilną – dotyczy to zarówno przedsiębiorstw tradycyjnych jak i segmentu e-commerce.

Czytaj więcej

Numeracja zagraniczna w Twojej firmie dzięki easyCALL.pl

30 grudnia 2016 przez Tomasz Kolimaga

Polscy przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na rynkach zagranicznych. W niektórych branżach zdecydowanie wyprzedziliśmy już konkurentów z innych krajów także tych spoza Europy. Chodzi tutaj o takie branże jak meblarska czy też transport i spedycja a także usługi IT.

Czytaj więcej

Dlaczego warto przenieść do chmury usługi telekomunikacyjne firmy każdej wielkości?

6 grudnia 2016 przez Tomasz Kolimaga

Chmura to zdecydowanie najdynamiczniej i najsilniej rozwijający się trend w świecie szeroko pojmowanego IT

Czytaj więcej

Dziekujemy wszystkim za odwiedzenie naszego stoiska na XIX Konferencji KIKE w Hotelu Warszawianka w Jachrance.

1 grudnia 2016 przez Tomasz Kolimaga

EasyCALL na XIX konferencji KIKE.

Czytaj więcej

Telefon Yealink T19 E2 - podstawowy lecz zarazem inteligentny model telefonu IP

9 listopad 2016 przez Tomasz Kolimaga

Moze stanie sie idealnym partnerem dla Twojego biznesu.

Czytaj więcej

VoIP - wiele przydatnych funkcji niezbędnych w biznesie

24 pażdziernik 2016 przez Tomasz Kolimaga

Korzystanie z telefonii internetowej przy wykorzystaniu Telefonów IP to dostęp do wielu przydatnych funkcji i udogodnień niezbędnych do prowadzenia biznesu.

Czytaj więcej

Wzrost popularności telefonii internetowej

16 pażdziernik 2016 przez Tomasz Kolimaga

Telefonia internetowa cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów biznesowych z powodzeniem zastępując dotychczasową telefonie stacjonarną.

Czytaj więcej

Wirtualna centrala telefoniczna easyCALL.pl - doskonałe rozwiązanie dla małego, średniego i dużego biznesu.

1 październik 2016 przez Piotr Mazurkiewicz

Sieć telefonii stacjonarnej w dużej firmie: klientów wita ciepły, profesjonalny głos a pracownicy rozmawiają za darmo w ramach firmowej sieci. Kiedy są poza biurem, mogą skorzystać z funkcji przekierowania połączeń na telefon komórkowy a gdy nie mogą odebrać telefonu, powiadomienie o próbie kontaktu zostanie do nich wysłane sms-em lub e-mailem.

Czytaj więcej

Poradnik - jak zoptymalizować koszty usług telekomunikacyjnych w firmie w oparciu o telefonie internetową (VoIP) zyskując przy tym na wsparciu procesów sprzedaży i obsługi klienta?

1 grudzień 2015 przez Piotr Mazurkiewicz

Posiadanie telefonu stacjonarnego w firmie podnosi prestiż i wiarygodność firmy, im większe przedsiębiorstwo tym więcej posiada linii telefonicznych oraz korzysta z większej liczby usług dodanych związanych ze wsparciem sprzedaży i obsługi klienta w firmie

Czytaj więcej

Easy Unified Communications w praktyce

7 wrzesień 2015 przez Andrzej Dąbrowski

Wdrożenie telefonii internetowej VoIP u klientów posiadających centrale abonenckie ISDN PRA daje znaczące oszczędności – cena abonamentu będzie niższa nawet o 60%!

Czytaj więcej

Telefonia internetowa (VoIP) sposobem na wysokie stawki roamingowe w połączeniach międzynarodowych.

24 maj 2015 przez Michał Jakubowski

Do niedawna telekom był jak król Midas – czego się nie dotknął, zamieniał w złoto. Dziś, złoto stało się brązem, na wieść o zniesieniu stawek roamingowych król pokrzykuje więc i protestuje. A nuż uda mu się jeszcze łupić poddanych, choćby przez kolejny rok.

Czytaj więcej

Zintegrowana telefonia internetowa (VoIP) w firmie – jak zacząć

10 kwiecień 2015 przez Piotr Mazurkiewicz

Telefonia VoIP posiada wszystkie zalety telefonii stacjonarnej – numer w dowolnej strefie numeracyjnej, stabilność i jakość połączeń - jednocześnie jest wciąż od niej tańsza.

Czytaj więcej
easyCALL.pl SA jedną z najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej wg. rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE, m.in. dzięki wirtualnej centrali i usługom telekomunikacyjnym dla biznesu – październik 2014.
easyCALL.pl SA w roku 2016 została wyróżniona prestiżowym tytułem Gazeli Biznesu 2015 w rankingu najbardziej dynamicznych małych i średnich przedsiębiorstw
Pobierz pełną informację o Wirtualnej Centrali easyCALL.pl dla klientow biznesowych Folder (PDF)