Wirtualna Centrala - jak działa?

Wirtualna Centrala (VPBX) to usługa udostępniana klientom easyCALL w tzw. chmurze obliczeniowej. Nie wymaga więc inwestycji w sprzęt i oprogramowanie, co więcej, działa ona niezależnie od infrastruktury w Twojej firmie. Dzięki interfejsowi graficznemu, centralą można bardzo łatwo zarządzać z poziomu przeglądarki internetowej a jej obsługa nie wymaga wiedzy technicznej.

Konfiguracja i obsługa
Wirtualnej Centrali jest prosta

Definiowanie nawet bardzo skomplikowanych schematów kierowania połączeń w firmie jest niezwykle proste dzięki wykorzystaniu techniki drag & drop. Poszczególne funkcje (obiekty), wystarczy po prostu wybrać i przeciągnąć z menu na Pulpit centrali łącząc je ze sobą ścieżkami i tworząc schemat połączeń firmowej sieci telefonicznej.

Lista tematów

Następny temat test
Krok
easyCALL.pl SA jedną z najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej wg. rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE, m.in. dzięki wirtualnej centrali i usługom telekomunikacyjnym dla biznesu – październik 2014.
easyCALL.pl SA w roku 2016 została wyróżniona prestiżowym tytułem Gazeli Biznesu 2015 w rankingu najbardziej dynamicznych małych i średnich przedsiębiorstw
Pobierz pełną informację o Wirtualnej Centrali easyCALL.pl dla klientow biznesowych Folder (PDF)