Funkcjonalność na najwyższym poziomie

Przygotowaliśmy dla Ciebie paletę narzędzi do sprawnego zarządzania kierowaniem połączeń przychodzących wewnątrz firmy, ich konfiguracja odbywa się poprzez przejrzysty interfejs graficzny dostępny poprzez internet.

Zapowiedzi głosowe

Szybko ustawisz profesjonalne powitanie, także przy pomocy syntezy mowy

Kolejkowanie połączeń

Osoby oczekujące na połączenie odsłuchają komunikat o zajętości konsultantów

Numery wewnętrzne

Każdy pracownik otrzyma skrócony numer lub przekieruje połączenie poza firmę

Darmowe połączenia w firmie

Połączenia wewnątrz firmy i między oddziałami są bezpłatne

Grupowanie numerów

Pozwala na budowanie grupy numerów (np: Biuro Obsługi Klienta, Sprzedaż)

Wymiana danych z sys. zew.

Klient otrzymuje zwrotnie statusy zamówienia lub reklamacji

Przekierowania połączeń

Możesz przekierować połączenia na komórkę lub do poczty głosowej

Graficzny interfejs

Obsługa centrali nie wymaga wiedzy technicznej jest prosta i intuicyjna

Wysyłka SMSów

Możliwe jest wysyłanie SMSów do osób dzwoniących do firmy

Wysyłka i przyjmowanie faksów

Możliwe jest odebranie i wysłanie faksu do osoby kontaktującej się z firmą

Poczta głosowa

Możliwe przyjęcie wiad, głos. i wysłanie jej na zdefiniowany adres e-mail

Warunkowanie zapow. głosowych

Zapowiedzi głosowe można ustawić zależnie od dowolnych zmiennych np. pory dnia

Wirtualna centrala easyCALL dla firm różnej wielkości

Nasi klienci dzięki wirtualnej centrali mogą w profesjonalny sposób zarządzać kierowaniem połączeń w swoich firmach, oszczędzając równocześnie do 80% na kosztach połączeń i utrzymaniu infrastruktury telekomunikacyjnej w firmie.

Krzysztof Surgut

www.mobilny-przewodnik.pl

Rozwijając projekt Mobilnego Przewodnika poszukiwałem operatora, do którego mógłbym przenieść cały serwis telefoniczny. Usługa easyCALL.pl jako jedyna spełniła dość wyśrubowane wymagania w tym zakresie i spełniła moje oczekiwania. Bardzo elastyczny i prosty interfejs...

Więcej

Daniel Wilczak

www.pwn.pl

Niecałe dwa lata temu Wydawnictwo Naukowe PWN dostrzegło potrzebę ograniczenia kosztów utrzymania infolinii działu obsługi klienta. WN PWN chciało równocześnie usprawnić firmową infolinię 801 33 33 88, obsługiwaną przez cztery osoby, tak, by umożliwiała ona...

Więcej

Andrzej Klimczyk

CCO

CCO to krakowskie centrum contact center świadczące usługi w zakresie wsparcia sprzedaży, telesprzedaży, obsługi oraz utrzymania klienta. - Realizujemy badania marketingowe, badania satysfakcji klientów, weryfikujemy bazy danych, zajmujemy się też monitoringiem należności...

Więcej

Sam się przekonaj co możesz zyskać!

Usługi easyCALL biznes wraz z wirtualną centralą usprawnią komunikacje z klientami Twojej firmy a także pozwolą na znaczące oszczędności - standardowo do 80% w porównaniu do tradycyjnych operatorów telefonii stacjonarnej

Prosty kontakt z firmą

Jeden łatwy do zapamiętania numer pod którym dostępni są wszyscy pracownicy firmy (także numer infolinii 80x oraz numer zagraniczny)

Wiele rozwiązań

W ramach easyCALL biznes otrzymujesz wiele przyjaznych firmie rozwiązań (centrala wirtualna, wirtualny faks, zapowiedzi głosowe, kolejkowanie, etc.)

Oszczędność

Oferta easyCALL biznes jest nawet do 80% tańsza niż u dotychczasowego operatora, wiele usług dodanych w tym centrala jest bezpłatnych

Łatwa obsługa

Konfiguracja kierowania połączeń nie wymaga wiedzy technicznej jest prosta i intuicyjna, wystarczy znajomość przeglądarki internetowej

Niewielka inwestycja

Firma nie ponosi kosztów rozwoju infrastruktury, usługi świadczone są w modelu SaaS i udostępniane na serwerach easyCALL w tzw. chmurze

Wygoda

Konfiguracja usług poprzez panel www możliwa jest z dowolnego miejsca z dostępem do internetu

Satysfakcja klientów

Żaden klient nie zostanie pozostawiony bez odpowiedzi. Zawsze będzie możliwe przyjęcie zamówienia niezależnie od pory dnia czy dnia tygodnia

Profesjonalny wizerunek

Satysfakcja klientów wynikająca z bezproblemowej obsługi wpływa pozytywnie na budowanie profesjonalnego wizeruneku firmy

Informacje prasowe

Poniżej przedstawiamy informacje prasowe dotyczące oferty zintegrowanych usług telekomunikacyjnych easyCALL biznes

easyCALL.pl SA jedną z najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie Środkowej wg. rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE, m.in. dzięki wirtualnej centrali i usługom telekomunikacyjnym dla biznesu – październik 2014.
easyCALL.pl SA w roku 2016 została wyróżniona prestiżowym tytułem Gazeli Biznesu 2015 w rankingu najbardziej dynamicznych małych i średnich przedsiębiorstw
Pobierz pełną informację o Wirtualnej Centrali easyCALL.pl dla klientow biznesowych Folder (PDF)